Effektiv indretning af kontor for bedre trivsel og produktivitet

Skab det optimale arbejdsmiljø med smart kontorindretning

Et udvalg af vores

Tidligere kunder

altiden logo
marie-hjemmene logo
epinion logo
wihlborgs logo
ole-jepsen logo
domea logo
region-hovedstaden logo
kobenhavns-kommune logo
gribskov-kommune logo
frederiksberg-kommune logo
hilleroed-kommune logo
albertslund-kommune logo
naestved-kommune logo
taarnby-kommune logo
altiden logo
marie-hjemmene logo
epinion logo
wihlborgs logo
ole-jepsen logo
domea logo
region-hovedstaden logo
kobenhavns-kommune logo
gribskov-kommune logo
frederiksberg-kommune logo
hilleroed-kommune logo
albertslund-kommune logo
naestved-kommune logo
taarnby-kommune logo

Hvad er et komfortabelt arbejdsmiljø?

Mange arbejdspladser har en suboptimal indretning med dårlig akustik, hvilket påvirker medarbejdernes trivsel negativt, og æstetikken formår ikke at skabe en inspirerende atmosfære.

Et komfortabelt arbejdsmiljø begynder med den rette indretning af kontor. Det er vigtigt at skabe balance mellem ergonomiske møbler og akustiske implementeringer. Møblerne skal understøtte den fysiske komfort, mens akustikken sikrer en behagelig lyd på arbejdspladsen.

Ved indretning af kontor er det også vigtigt at tage udgangspunkt i lysforholdene, så du sikrer, at der kommer så meget naturligt lys ind som muligt. Når alle disse punkter spiller sammen, skabes det optimale arbejdsmiljø, der sikrer trivsel og effektivitet.

Optimal indretning af kontor for bedre trivsel

Du tilbringer det meste af dagen på kontoret, og det er derfor meget vigtigt, at indretningen er optimal både æstetisk, akustisk og funktionelt.

Et velindrettet kontor skaber et miljø, hvor medarbejderne trives, har det godt og leverer deres bedste arbejde. Når dine ansatte er glade, vil det uden tvivl også afspejle sig i resultaterne.

  • Akustiske løsninger: Brug af lydabsorberende materialer for at reducere støjniveauet og skabe et roligt arbejdsmiljø.
  • Fleksibel møblering: Justerbare borde og stole, der kan tilpasses individuelle behov, sikrer ergonomi og komfort.

Hos Rum-Klang er vi med dig hele vejen fra idé til realisering af dit indretningsprojekt. Vi tilbyder den totale indretningsløsning, hvor vi dækker alt inden for møbler, specialinventar, gardiner, akustik, folier og skilte.

Kontakt os og få en bedre indretning til dit kontor

Hvis du har nogle spørgsmål eller ønsker en skræddersyet løsning, så tøv ikke med at ringe til os på 41 78 48 76 eller send os en mail på sb@rum-klang.dk.

Hvis du gerne vil have hjælp til indretning af kontor, står vores erfarne team klar til at vejlede dig hele vejen gennem processen. Uanset om det er et lille eller stort kontor, skaber vi det perfekte arbejdsmiljø for dig – både akustisk, æstetisk og funktionelt – så trivsel og produktivitet altid er i højsædet.

Ofte stillede spørgsmål

Den rette indretning af kontoret har stor indflydelse på arbejdspladsens attraktivitet. Med den optimale indretning af kontoret, føler medarbejderne sig mere hjemme, og der dannes de rette rammer for effektivitet.

Vigtige ting ved indretning af kontor kommer i høj grad an på arbejdspladsens behov og ønsker. Her kan der blandt andet tages højde for:

  • Placering af borde og stole
  • Akustik
  • Typer af stole
  • Typer af borde
  • Æstetik
  • Og meget mere

Der er en række af forskellige fysiske krav, når du arbejder på et kontor – disse skal være overholdt:

  • Højden til loftet skal mindst være 2,5 meter
  • Gulvarealet skal være minimum 7 m2
  • Der skal være 12 m3 luft i arbejdsrummet per person

Her du behov for at vide mere omkring dette? Tøv ikke med at kontakte os for en uforpligtende snak.

Indretningen af kontoret har stor indflydelse på akustik, trivsel, effektivitet og meget mere. Som specialister inden for området står vi klar til at hjælpe dig til optimale løsninger. Kontakt os allerede i dag for en uforpligtende dialog.

Skriv til os her